Fredag!!

Hej på er!
Allt bra? Idag har jag varit hemma från jobb då jag är helt trött i kroppen och är förkyld. Feber har gått ner så de är skönt. Får se till att vila upp mig i helgen så jag kan jobba nästa vecka igen :-) Då har jag varit i Malmö i en hel månad redan :-O Snacka om att tiden går fort, 4 veckor har snart passerat redan.
 
Idag ska jag flytta mina madrasser till lägenheten och ska sova där från och med nu. Ska se till så jag får in alla kläder i garderoben innan min älskling kommer hit. Ska städa också för det gjorde inte min syster och hennes kille innan de lämnade.
 
Nu ska jag tvätta lite. saker som jag ska ta med till lägenheten. Hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0