Första September

Hej!
Då går vi in på en ny månad igen, September! Det var väldigt längesen jag bloggade och det är inte ens säkert jag kommer blogga varje dag nu heller utan bara lite ibland när man har tid och har något att blogga om :-)
Allt bra med er? Med mig är det bra. Imorgon ska jag jobba i Malmö på ett jobb där jag varit innan så det är inte något nytt, dock vet jag inte hur länge det blir, de behövde bara extra hjälp nu för där var mycket jobb.
 
Idag är det riktigt höst väder. Solen är framme men det blåser kallt. Jag ska strax klä på mig och köra och handla till middagen idag, Lasagne, måste även göra matlåda till jobbet imorgon. Ska bli smaskigt! :-P
Annars idag blir det rätt lugnt, måste tvätta och lite sånt bara. Vad ska ni hitta på med?
 
Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi när vi hörs!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0