2 September!!

Hej!
Hela denna veckan så ska jag jobba i Malmö på verkstan, det känns helt okej. Det som är positivt där är att man jobbar full tid och min timlön hade höjt med 7kr så det är ändå bra :-)
Jag fick stå vid samma maskin idag vilket var både bra och tråkigt, dock hade jag min musik i örona så det var lugnt. Nu när jag kom hem så var jag så sjukt trött och hade ont i huvudet, precis som migrän. Fick ta 2 panodil och käka lite och nu känns det lite bättre.
 
Nu ser jag på tv och sen blir det en dusch och sängen. Ska se om jag kan snacka lite med min man också om han kommer in i tid vill säga.
Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0