Torsdag 24/10-2013

Heeej!!
Imorgon är det fredag och då har ytterligare en hel vecka gått, helt sjukt så fort det går egentligen :-O
Jag har snart jobbat i Malmö i 2 månader och när jag började där så trodde jag inte att det skulle vara så länge utan bara typ i 1 vecka eller något :-D Jag extra jobbar där då de har mycket just nu :-) Vi får se om det blir nästa vecka också för sen har jag två veckor på förskola att jobba.
 
Idag har varit en bra dag och tiden har gått hyfsat fort. Plus att idag fick jag köpt en ny laddningssladd till min mobil så imorgon kan jag lyssna på musik igen, så himla skönt!! :-D
Nu ska vi strax äta middag och sen ska jag bara ta det lugnt. Blir pommes, kycklingkorv och sås, Mums!
 
Jag hoppas ni haft en bra dag!! Ha en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0