Snart så...

Hej!
Allt bra? När man väntar på något så går tiden så jäkla sakta tycker jag, vill att det ska vara fredag nu!!! Dels för att man får lönen och för då ska vi köpa en tv :D Nu har vi varit utan tv i ca 2 månader och det är lite tråkigt.
Just nu sitter jag och väntar på att min tvätt ska bli färdig och sen ska vi handla och göra middag. Börjar bli lite hungrig nu efter 6 timmar :P
 
Det var egentligen planerat att vi skulle åka till Ullared på lördag, men det kanske inte blir så, vi får se helt enkelt. Får hitta på något annat skoj annars.
 
På tal om något annat så gick min mobil laddar sladd i sönder idag Aahhh. Kan inte ladda den och batteriet är helt slut! Får se hur jag ska lyckas komma upp imorgon så jag kommer iväg till jobbet. Och detta betyder att jag måste vara utan mobil i 2 dagar, ingen musik på jobbet, dagarna kommer bli sååå långa :(
 
Nej nu måste jag sätta igång med ärendena! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! Vi hörs!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0