Måndag 28/10-2013

Godmorgon! 
Eller här har det inte varit en god morgon, jag har i princip inte sovit inatt och jag gick upp helt vid 05.36. Jag har haft så fruktansvärt ont i huvudet och behövt kräks och magen gör så jäkla ont, typ som när man kräkt mycket och Man har typ träningsvärk. 
Så efter att sprungit på toa i 2 timmar så börjar det äntligen gå över. Tur att tvn funkar nu så man kunnat kolla på den. 

Idag måste vi dock ner till Skatteverket och fixa med Mohameds fyra sista nummer i personnumret, får hoppas det går fort att få dem så han kan skrivas in i skolan. 

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost. Ni får ha en underbar dag! 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0