Middag

Idag har det varit fullrulle hela dagen och nu är jag trött. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata, men under dagen så blev det bättre och bättre. Vi har fixat med tvätten och Mohamed har varit på Humanus och fått schema så nu börjar det på allvar 😃👍 

Efter jag lämnat honom så cykla jag till Lidl för att handla lite saker och sen vidare hem. Väl hemma så kom Frida efter cirka 15 minuter, då gjorde vi pannkakor och efter ca 20 minuter så kom Mohamed hem igen. Pannkakorna blev jättegoda och alla tillbehör, ooo mums!! 😃 

Efteråt så spelade vi lite kort och sen satte vi oss och såg lite på tv, alla fyra. (Miro, deras hund, var också med😊) sen åkte Frida hem och efteråt kände jag hur jag börja frysa, två täcken över mig och jag slocknade i ca 15 minuter. Nu är Mohamed på gymmet och kommer snart hem, jag är snart klar med middagen så vi kan äta direkt 😊 

Ha en trevlig kväll! 

Puss och Kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0