Fr.o.m. Blonde To Brunette!

Hej! 
Allt bra med er ikväll? Idag har vi hunnit med en del. Vi har tvättat en massa tvätt, varit och handlat med min syster Martina, vi har lagat middag och ätit med min lilla syster Frida, vi har skrivit på hyreskontraktet och kollat runt lite i lägenheten på uttagen som jag inte tycker är bra så de ska han fixa om två veckor. 

Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. Snart är det dags för sängen för imorgon är det jobb som gäller 😊 Har bara en halv dag mellan 12.30-16.30, ganska lugn tid men ändå lite tråkig. Men som vikarie får man ta allt man kan 😃 Jag ska försöka gå upp tidigt så jag kan gå upp på gymmet samtidigt som Mohamed går till skolan 💪👊 Dags att börja ta tag i fläsket nu så det försvinner!! 

Hoppas ni har haft en bra dag! Solen har skinit för fullt härnere i Trellehulla 🌞 👍

Puss och Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0