Fotboll!!

Hej!
Typ alla sitter väl nu och ser på fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal?! Den är bra änsålänge och de har haft några målchanser, hoppas de sätter bollen i nätet också bara. Annars idag har det varit lugnt, vi har hängt lite hemma hos mina föräldrar, dock känner jag av halsen nu, typ lite lite ont och typ torr, svårt att förklara :-/ Imorgon ska jag försöka komma upp så jag kan träna bodypump för min syster i alla fall, sen stannar jag och kollar när Mohamed ska köra Bodyattacken som är precis efter.
 
Nu har halva november gått och snart är det december och då har vi 4 personer som fyller år, dock är det Martinas ( Min stora syster )  födelsedag den 28 November först. Jag sitter och spånar på presenter till min lilla syster Hannah som fyller år den 19 december, hade velat ge henne någon fin present, dock är det lite tomt på ideer. Kan ni komma med några förslag kanske? :-)
Hade velat ha någon form av fest också, men vi får se hur det blir, hon kanske inte ens kommer hem från Kosovo förrän efter nyår? Vem vet!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på matchen. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0