Flirting with Fourty!!

God dag god dag!!
Nu har vi tvättat fönsterna och det var inte det lättaste. Våra fönster är väldigt höga så jag har svårt att nå upp däruppe och i kanterna. Tur att Mohamed är längre än mig så han fick hjälpa mig.
Vi sitter fortfarande och väntar på vår hyresvärd. Han sa att han skulle komma idag eller imorgon och jag tycker det är väldigt dålig stil att han inte hör av sig när han kommer, vi vill liksom inte sitta och vänta hela dagen på att han ska dyka upp :-(
 
Lite senare idag ska vi hem till min familj och äta middag. Jag och Mohamed ska fixa middagen, det blir spagetti och köttfärssås, mumsigt!
 
Ni får ha en fortsatt trevlig dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0