Blir galen....

Jag blir helt galen ibland. Fattar inte hur små barn kan ha så mycket energi!? 
Idag tog det nästan 1 timme att natta en flicka, hon bara låg och vred på sig, tog upp fötterna till huvudet mm. 
Nu sitter jag på min efterlängtade rast. Det är ca 4 timmar kvar av min jobb dag och sen ska jag fan få med mig upp min man på gymmet och träna lite. Struntar i maten idag och om det blir sent vi äter. 
Känner att jag är lite besatt av att inte det ska bli för sent på gymmet utan att vi kommer hem vid typ senast 18, 18.30 och vi äter middag, men det ska jag ändra på. 

Det är riktigt kallt ute idag, dock har vi sluppit regnet och det är skönt. Måste börja använda överdrags byxor på jobbet nu för annars står man och fryser. Ni får ha en fortsatt bra dag! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0