Blandade känslor!!

Godmorgon! 
Idag tänkte jag att jag låter bli att ställa klockan så vaknar jag när jag vaknar, men det blev ändå en tidig uppgång. Ute så regnar det för fullt, lite tråkigt faktiskt 😞 

Idag har jag lite blandade känslor. Idag ska en person som står mig väldigt nära åka iväg och jag är både glad för hennes skull men också kommer jag sakna henne så himla mycket. Även om vi inte umgås varje dag så kommer det ändå kännas tråkigt 😥 Jag ska följa med och lämna henne på flygplatsen och känner mig själv att det kommer bli en massa tårar så idag ska man inte ha på något smink 😃 

Annars idag har jag inte så många planer. Ska iväg och handla lite och sen blir det en lugn dag! 
Jag hoppas att även ni får en bra dag. 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0