Trött Tjej!!

Hej!
Idag har det inte blivit mycket gjort. Jag har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt och sett på tv. Sen vid 17 så började jag göra mig iordning för då var det dags att gå till gymmet, det blev styrketräning och Sh´bam. På styrketräningen så körde jag ben och rumpa mycket. Blev lite rygg och bröst också men inte mycket. Just det! Även mage :-D Sen vid 19.15 så körde Sh´bam igång. Jag längtar som tusan till nästa release för denna är tråkig nu.
 
Imorgon ska jag försöka komma upp och köra Indoorwalking på morgonen kl 06.30, jag börjar inte jobba förrän kl 09 så det ska jag nog hinna hehe. Nu ska jag käka så hörs vi imorgon!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0