Trööött!!!

Tjena!
Idag är jag en riktigt trött tjej. Dagen har pinnat på bra och det var många bortfall av barn så det var en skön måndag. Imorgon dock så är det full skara igen, plus inskolning och det barn som inskolades för 2 veckor sen som fortfarande inte kommit till ro. Idag har vädret varit väldigt fint och vi var ute hela förmiddagen så lite färg i huvudet har man allt fått :-)
 
Senare ikväll så blir det gymmet, vet dock inte om jag ska köra spinning och Sh´bam eller jag kör någon kondition och sen styrketräning. Får se vad jag blir sugen på och vad som är ledigt när man väl kommer dit. Imorgon är det jobb igen. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0