Tisdag 14/5-2013

Hej!
Då var det tisdag nu och jag har en ledig dag idag, så skönt. Lyckades sova ut till kl 09 dessutom så det var perfekt. Jag har precis tvättat och rensat i kylskåpet så nu är där fräscht inne igen och så har jag diskat lite, ska fortsätta med det sen. Jag passade även på att baka kärleksmums som nu står i kylskåpet :-)
Dock blev jag hungrig nu så ska ner i affären och handla något att äta och sen är det dags för Familjen Kardashian på tv hahaha. Gillar det programmet, dock gillar jag Khloé och Lamar bättre.
 
Så nu blir det lite mat och tv tittande. Smet ner i affären snabbt. Passade även på att hämta ut lite paket.
Hoppas ni har en bra dag!?
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0