Steker i trädgården!

Tjabba!
Nu har jag varit ute i trädgården och stekt i några timmar så får hoppas man har fått lite färg :-) Jag berättade för Mohamed igår när vi pratade att jag börjat få färg i ansiktet nu och på kroppen och då säger han att han inte vill att jag ska bli brun för han tycker om när jag är vit, men hallå!!!
Jag ska fortsätta steka i alla fall :-D
 
Men nu först ska jag iväg till gymmet och träna, blir lite ute i gymmet för vill inte hoppa runt på Sh´bamen. Jag hoppas ni haft en bra dag! Solen har ju skinit så det har varit väldigt härligt. Hoppas det håller i sig resten av veckan också :-) Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0