Snart.....

....så blir det grillning i trädgården med familjen. Börjar bli hungrig nu och det ska bli så gott. Det är alltid gott när man grillar, tycker det smakar lite annorlunda jämfört med när man bara steker maten. Idag blir det kyckling och sen får vi se vad det blir för tillbehör :-)
Dagen har varit väldigt lugn och kvällen ska fortsätta så också, alltså blir det ingen utgång idag. Har varit ute nu de senaste 4 gångerna tror jag och man börjar bli rätt trött på det. Plus att på söndagen är man i stort sett helt död, inte för att man är bakis utan för att man har varit uppe så himla länge för oftast nu för tiden så vaknar jag ganska tidigt på lördagarna.
 
Solen står fortfarande på därute men jag gissar att det inte är så himla varmt fortfarande. Tycker det har blåst en hel del idag vilket har gjort det kallare :-( Får hoppas att det blir ännu varmare imorgon.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0