Ny månad

Hej!
Ja då var det en ny månad igen, tiden går så otroligt fort. Idag har det varit 1 Maj och en röd dag så man har ju varit ledig, vilket har varit väldigt skönt. Jag och mina två yngre systrar och vår kusin har varit iväg en runda på Ikea och kikat lite på sängar och soffor, sen när vi ändå var där så åt vi deras köttbullar.
Efter ikea körde vi till Jägersrocenter och kolla i lite affärer och sen avfunda vi dagen med glass, mumsigt värre :-)

Nu är jag ute lite i trädgården och leker med kusinvitamin, men det börjar bli rätt kallt nu framåt kvällen så jag försöker locka in henne i värmen, går inte så bra dock :-/
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0