MixPass!

Hej!
Hoppas er dag varit bra? Min har varit helt perfekt :-) Dagen började med att solen sken och det var väldigt varmt så jag placerade min vita kropp ute i trädgården i solstolen och försökte få lite färg och denna gången lyckades jag lite. I ansiktet fick jag ju färg och sen lite på armarna och vid bröstet, så jag är nöjd :-) Vid tre så cyklade vi iväg till gymmet och skulle styrketräna lite innan det var dags för veckans MixPass, jag tränade rygg, bröst, axlar, Biceps och triceps. Det var bra för på mixpasset så var det mycket ben vi tränade så man kan ju säga att det blev rätt jämnt fördelat.
 
När jag kom hem ikväll så hade jag ont i huvudet, vilket jag har varje söndag för där är så himla varmt inne i salen och man jobbar på väldigt bra. Jag tog i alla fall panodil och gjorde min middag för idag, omelett. Jag är inte jätteglad för omelett, men det var ett tag sen jag hade det så tänkte att det var på tiden :-) Efter middagen så slängde jag in en tvätt och hoppa in i duschen, så skönt var det. Nu sitter jag här och snackar med lite folk på facebook och väntar på min älskade man att han ska sluta jobba så vi kan snacka lite innan det blir sängen. Imorgon jobbar jag en kort dag, 07-12, sen blir det väl en stund i trädgården om vädret tillåter det :-)
Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon! God natt och sov gott sen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0