Då taggar vi för en utgång!

Tjena!!
Har eran dag varit bra? Min har varit riktigt bra, solen har skinit hela dagen så vi har passat på att sitta i trädgården och solat några timmar i dag. Efter att ha suttit där o värmen så länge så blev jag väldigt rastlös så jag tog min cykel och cykla en runda. Det blev den rundan vi övar inför triathlonet som är ca 18.3km lång, så den är rätt lagom :-) När jag kom hem så vila jag lite i soffan och sen skulle vi grilla med min ena syster och hennes kille, blev inget speciellt för min del bara korv och potatis men det är gott det med ;-)
 
Nu har jag fixat mina ögon och mitt hår för ikväll ska Hannah och jag ut till disko i Malmö, det var ju cirka två veckor sen sist vi var ute eller något, så vi får hoppas att det blir superskoj idag :-) Ska även försöka le hela kvällen för ibland tolkar folk mig att jag ser arg och sur ut och det är jag verkligen inte utan man blir det när de håller på att säga det hela tiden. Nu ska jag prata med min man lite innan jag ska köra iväg.
Ha en fortsatt trevlig kväll! Får heja på Robin i Eurovison ikväll också :-=
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0