Bruk it down!!

Tjäääna!!!
Allt bra med er? Jag mår bra, lite trött nu bara :-) Nu ikväll så har jag varit iväg på gymmet, jag styrketräna lite och sen körde jag och Frida, min lillasyster, zumba. Det var skoj och denna gången så hade Ida, instruktören, nya låtar som vi dansade till så det var helt nya steg och det var inte världens lättaste hahaha :-D
Efter träningen så fick vi köra iväg med vår hund till vår morbrors Ex så hon kunde ta bort en fästing som vi hittade idag. Sen hem och käkade. Nu sitter jag och snackar med min älskling :-)
Sen blir det sängen, ska jobba imorgon och jag börjar tidigt, kl 07-13, så det är ju inte en jättelång dag så det är skönt.
 
Tänkte bjuda på en låt som vi hade på Zumba, Enjoy! :-P
 
 
 
God natt och sov gott sen när ni lägger er!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0