Ask yourself!

Tjohej!
Då är snart denna dagen också slut. Det har varit en fin dag, hunnit med rätt mycket har jag. Blivit lite kvalitets tid med mina yngre systrar och kusin :-) Vädret har varit fint, har inte haft med mig någon jacka utan körde bara på en cardigan, dock inte jätte varmt, men vi var ju mest inomhus eller i bilen så det funka.
Nu på kvällen så har jag tvättat en maskin också så man har lite rena kläder för resten av jobbeveckan.
 
Imorgon har jag lite längre tid för en av de jag jobbar med har tagit semester dessa två sista dagarna så jag har fått hennes tider också. Imorgon blir det alltså en heldag mellan 08-16.30. Jag kom precis på att de nog inte satt in ytterligare en vikarie :-/ Hoppas det för det blir många barn imorgon och på fredag. Annars får vi nog säga till dem att göra det.
 
Nu ikväll så ska jag snacka lite med min älskling. Det är dessutom hans födelsedag idag! :-) Han blir 26 år. Det har nog inte blivit något firande direkt för han har jobbat hela dagen den stackaren, men vad ska han göra liksom. Jag ringde honom innan i förmiddags och gratta honom och han sa att vädret var härligt idag för det regna lite hahaha. Han hatar solen.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! God natt och sov gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0