Söndag 16/6-2013

Hej!
Allt bra med er? Med mig är det bra. Bara lite trött efter träningen idag :-) Varje söndag så är det MixPass och det är riktigt jobbigt och varmt i den salen. Svetten lacka som tusan idag och golvet var helt blött och fuktigt. Passet varar i 75 minuter och det är en genomkörare av hela kroppen :-)
 
I fredags så tog min lilla syster studenten så hela helgen har vi firat henne. I fredags hade vi en fest med några gäster och firade, åt god mat och hade det super trevligt. Sen igår så hade vi några gäster och åt och hade trevlig. Sen på kvällen var det planerat att vi alla skulle ut på disko i Malmö, men en efter en hoppade alla av och till sist stod bara Hannah och jag där som vanligt så vi körde in och det var väldigt roligt. Musiken var så jäkla grym hela kvällen igenom så man satt inte still alls länge :-) Vi stannade till 02.30 ungefär så det var lagom.
 
Idag har det inte blivit så mycket gjort, vaknade vid klockan 12 och såg på tv en stund och sen var det ju dags för träning. Nu har jag precis ätit middag, Taco, mumsigt värre ;-) Och min tvätt är snart klar så ska den in i torktumlaren.
 
Jag hoppas att ni haft en trevlig helg och nu är det dags att ladda för en ny vecka med en massa möjligheter!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0