Konstigt!!

Hej!
Idag har det inte blivit några inlägg för det har inte funkat. Sen varje gång jag loggar in står det att inlägget återställts för det stängdes oväntat, kommer mina inlägg upp överhuvudtaget?
 
Dagen har gått bra. Jobbade på en förskola mellan 09.30-13 och sen cyklade jag vidare och jobbade på nästa mellan 13.30-16.30. Så det blev ju nästan en full dag :-) Efter jobbet så var det hem snabbt och käka lite och sen dra iväg till gymmet. Idag var det FitnessBox som stod på schemat och det var riktigt jobbigt kan ni tro. Det höll på i 90 minuter och nu är man helt slut :-P
 
Jag ska snacka lite med min älskling och sen blir det sängen om man ska orka med morgon dagen. Har en kort dag men ändå. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon! Sov gott sen när ni lägger er.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0