Tisdag 12/2-2013

Godmorgon!
Allt bra? Jag är trött och hungrig just nu och ska precis äta min frukost innan jag spyr. Idag jobbar jag på en förskola i närheten av här jag bor så det är inte så långt att gå. Snön har kommit rejält här i Trelleborg och det är svin kallt ute. Såna här dagar kan man inte hjälpa att drömma sig bort till varmare länder, så som Tunisien. Men jag får vänta till närmre sommaren :-)
 
Jag slutar tidigt idag och efter jobb så måste jag hem och kolla posten och om ett visst brev har kommit så ska jag ut på en massa ärenden. Annars har jag inget speciellt inplanerat idag. Jag hoppas ni får en bra dag och kör försiktigt till jobbet. Starta gärna lite tidigare så ni slipper stressa.
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0