Sunday fun day!!

Tja!
Idag vaknade jag vid 09, låg kvar en stund i sängen och kollade igenom mobilen lite. Sen gick jag upp och åt frukost och efteråt kollade jag på film. Det är inte ofta jag sitter och kollar på film för jag gillar inte samma filmer som resten, men idag var den faktiskt riktigt bra :-)
Efteråt så lagade vi lunch, kyckling. Och sen åkte pappa och jag iväg till gymmet, det blev 15 minuter kondition och det blev fortare tempo än jag brukar ha. Sen styrketränade jag med Frida. Idag körde jag även i roddmaskinen och ökade på mitt rekord från 918m till 995 meter, nästan en km.
 
När vi var färdiga körde vi och handlade lite frukt och när klockan blev 17 så startade jag med middagen, även där blev det kyckling hahaha men det var gott. Nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med min make. Kommer inte bli mycket mer gjort idag utan tar bara det lugnt. Kanske tvättar en tvätt, men vi får se :-)
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0