Powerwalk

Tjena!!
Jag har precis nästan kommit hem från en powerwalk. Jag är en sån person som älskar att promenera och kan nästan gå hur länge som helst :-) Jag måste dock köpa ett par joggingskor så jag har bra på fötterna för det är A och O. Vill ju inte bli skadad nu när jag kommit igång så bra. Jag ska strax snacka med min älskling och sen blir det sängen, känner att jag börjar bli tröttare och tröttare nu :-D
 
Denna veckan som kommer ska jag testa på spinning, dock är jag inte så förtjust i spinning för jag får så satans ont i rumpan, ni kanske har något tips för att undvika den smärtan? Annars så blir det nog ungefär samma pass som jag gjort innan. :-) Får hoppas att snön håller sig borta så man kan cykla till jobbet denna veckan :-)
Jag hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft en bra dag och fått tränat mycket också :-)
Godnatt och sov gott när ni väl lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0