LES MILLS MEDLEY!!!

Hej!
Allt bra?? Nu är jag trött i benen och hela kroppen. Har precis varit iväg på gymmet och kört ett Les Mills Medley som var i 2 timmar. Det var sjukt roligt och om man inte testat på alla Les Mills passen innan så fick man göra det idag. Vi började med 30 minuter Bodyattack, som sen följdes av 30 minutes Bodypump. Sen blev det 30 minuter Bodycombat och avslutade med lite dans, 30 miuter Sh´bam. Vi var ca 40 personer i lokalen och det fanns inte så mycket plats men det gick.
 
Nu är soppan i magen och hade tänkt snacka med min älskling om han kommer online på facebook någon gång :-), uppkopplingen är ju inte alltid den bästa därnere. Sen ska jag tvätta lite kläder och sen blir det sängen. Imorgon har jag inget jobb änsålänge så man får se om de ringer en tidigt på morgonen, vilket jag egentligen hatar, för det allra bästa är att veta det dagen innan.
 
Har ni haft en bra dag?? Ni får iallafall ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon igen!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0