Alla Hjärtansdag!!

Godmorgon!!
Allt bra? Med mig är det bra, dock har jag ont i magen, vet inte om det beror på att jag är hungrig, magsjuk eller det snart är den tiden på månaden, Vi får se under dagen vad som dyker upp hahaha :D
Idag vaknade jag tidigt av ett telefon samtal. Jag blev bokad på jobb och det är jag glad för och det är på en av mina favorit förskolor så det är ju ännu bättre :-)
Jag jobbar till kl 16.30 och sen är det hem och fixa till träningen som gäller. Idag är det ett hårt FitnessBox pass i 90 minuter som ska köras och jag läste att det var kondition så då lär man vara död efteråt.
 
Jag hoppas ni får en bra dag och ta hand om varandra. Tänk på det att bara för det är Alla Hjärtansdag betyder det inte att ni kan behandla era nära och kära skit de andra dagarna! Tänk på det!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0