Tredje Advent!

Idag är det den tredje advent och idag hade jag tänkt åka hem till mina föräldrar och fira det. Jag har bakat en Sockerkaka med saffran som jag ska ta med mig :-) Men innan vi åker dit så ska vi tvätta och städa här hemma. Jag vaknade strax innan klockan 10 och mannen ligger fortfarande och sover, men det är ju ingen chock direkt :-D
När jag vaknade så var jag helt förkyld och jag bara nyser hela tiden, hoppas det inte är något som ska bryta ut för det har jag ingen ork med.
 
Nu på lördag, den 21 december, så ska min syster ha födelsedagsfest. Jag har lovat att baka lite till festen för vi ville inte köpa tårta utan baka själv. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska baka :-/ Man kan ju baka något som har med julen också. Sen är där ju småbarn så det får man också tänka på och allergier :-D Men jag kommer väl på något inom de närmsta dagarna.
 
Nu ska jag kolla till kakan och se om mannen börjar vakna till. Ha en underbar söndag allihopa!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0