Så jäkla arg!!!!

Hej!
Nu kommer ni få läsa ett arg inlägg så om ni redan nu vet ni inte är intresserade så behöver ni inte läsa:
 
Idag fick vi hem våra lönepapper från kommunen. Och såklart har samma rektor inte fixat med ens lön så nu får man inga pengar till julen. Denna rektor gör så här nästan varje gång, säkert 8/10 gånger. Jag blir så jäkla arg och ledsen på denna kvinna och jag kan ärligt säga att jag hatar henne. Hon har ingen respekt för oss och hon bryr sig inte alls så man får sina pengar. Men detta var droppen som gjorde så bägaren rann över. På måndag så kommer jag ringa facket och hon som har hand om vikariebanken som jag är med i. Detta är verkligen inte okej och det får inte fortsätta!!
Finns det någon annan här ute som har samma problem som jag har? Vad har ni gjort åt det? Har det skett någon förändring?
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! Jag kommer vara helt knäckt tills detta har löst sig så man har sina pengar så man kan betala sina räkningar och hyran! Så jäkla besviken :-(
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0