Rester!!!

Hej!
Idag började jag jobba tidigt, klockan 07 för de skulle gå Lucia för föräldrarna kl 07.30 så vi fick fixa dem innan. De var riktigt duktiga och många av dem sjöng så vi slapp sjunga, man har ju inte den bästa sångrösten direkt ;-D Sen åt vi frukost tillsammans och sen skulle de stora barnen gå lucia för de minsta  och även där var de duktiga.
 
Jag slutade tidigt idag, kl 12.30 så då gick jag hem till mina föräldrar och gick ut med deras hund så han inte behövde vänta hela dagen. Sen kom Mohamed och då satt vi och såg lite tv och höll Miro sällskap och sen kom min mamma hem och Mohamed och hon drack kaffe. Jag somnade i soffan kl 15 och vaknade upp 16.30 av att mamma och Mohamed snacka om tennisarmbåge och akupunktur, tror inte han förstod så bra, men det gör inget.
 
Nu sitter vi och äter middag, gott. Jag tog rester, Lasagne och det blev nog den godaste lasagnen jag gjort på länge alltså, så jäkla god! :P
 
Ni får ha en underbar fredags kväll och ta det lugnt om ni går ut och festar!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0