Ny vecka!

Hej! 
Då går vi in i vecka 50 nu. Snart är det julafton och vi närmar oss den med storm. Idag jobbar jag mellan 10-16.30, så jag fick 2 timmar extra om man tar bort rasten. Har fått lite extra tid några andra dagar också så det är skönt med lite mer pengar för det behövs 😊 

Gymmet har stängt för kondition och styrketräning så man kan bara köra passen, så jag får träna något därhemma istället. Köra lite mage och ben och sådant. Nu är snart min rast slut och om ca en timme är det dags för mellanmål ned barnen. Sen brukar det gå rätt fort på eftermiddagen, det försvinner ju barn lite då och då. 

Ha en underbar fortsatt måndag! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0