Måndag 30/12-2013

Hej! 
Innan idag skrev jag ett inlägg men så krånglade datorn så hela raderades, så himla tråkigt! 

Jag började dagen med träning med lillsyrran på SportClub oasen. Jag värmde upp på löpbandet och jag lyckades springa i 10minuter vilket jag är nöjd med. Jag har liksom inte sprungit på några månader och jag har aldrig sprungit långt eller länge. Sen körde vi styrketräning. Dock har de fått nya maskiner så det är svårt att veta exakt hur de funkar med inställningar, men det blir bättre sen. 

Nu är det snart dags för min födelsedag, 25/1, och jag blir 26år, en gammal kvinna nu snart. Jag skickade ut inbjudningarna idag och jag hoppas att så många som möjligt kan komma. Det är tyvärr inte så ofta vi träffar hela släkten tyvärr, måste ändra på det! 

Nu sitter jag och Mohamed och ser på Pearl Harbor. Det är en bra, men sorglig film tycker jag. Hoppas ni haft en bra måndag! Imorgon är det nya tag!

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0