Måndag 16/12-2013

God morgon alla kära!
Hoppas allt är bra med er idag? Idag fick vi vakna tidigt för vi har tvätt tid mellan 08-14 och vi har ändå en del att tvätta så fick sätta igång direkt. Egentligen skulle vi gjort det igår men då hade vi glömt flytta ploppen, det får vi se till så det inte händer igen :-D
 
Idag är jag ledig från jobb så jag ska tvätta och sen ska jag hem till mina föräldrar och gå ut med hunden och städa lite innan jag ska hem igen och cykla till tandläkaren. Jag hoppas jag slipper stressa en massa i alla fall. Mohamed ska gå till skolan snart och sen är han hemma igen strax innan tolv.
 
När jag vaknade upp igår så var jag förkyld och det fortsätter idag. Förkylning är inte roligt för det kan sitta kvar i en evighet känns det som.
Imorgon kommer mina yngre systrar hem från deras resa till Kosovo. Ni som undrar varför de åker dit där av alla ställen är för att deras pojkvänner är därifrån :-D
 
Nu ska jag se lite på tv innan jag ska ner i tvätt stugan igen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0