Lördag 14/12-2013

God morgon!
Jag fattar inte hur vissa personer kan sova så länge. Igår somnade jag strax efter 00 och vaknade vid 09 idag. Min man somnade vid ca 23 och han sover fortfarande :-O Ibland är det inte rättvist. Idag har vi inga planer, som det brukar vara på helgerna. Blir väl att städa lite i lägenheten och sen kanske man går ut en runda. Jag tycker vinter tiden är tråkig när det blir mörkt så snabbt, man blir liksom mindre sugen på att gå ut då. Här är det kolmörkt redan vid 16 och så ska det inte vara tycker jag.
 
Vi har dessutom inte fått någon snö än som stannat, bara en massa regn. Får se om snön hinner komma till julen annars får det bli en regnig jul iår :-D
Nej nu ska jag se om jag kan börja städa lite. Hoppas ni får en trevlig lördag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0