Kycklinggryta!!

Hej!
Idag skulle vi ju tvättat och när vi kom ner i tvättstugan så hade vi glömt flytta vår plopp, tusan också! Så vi får tvätta imorgon bitti istället så det är tur jag är ledig imorgon. Jag körde hem till mina föräldrar och Mohamed åkte till gymmet med Martina och testade på Mixpasset för första gången och han tyckte det var roligt och att det gick bra.
 
Nu håller jag på att laga middagen och Mohamed bara går runt i köket och tittar för han är så jäkla hungrig efter gymmet hahaha. Men än är det inte färdigt :-P
Ikväll ska vi bara se på tv eller så ser  vi på en film, måste komma i säng i rimlig tid ändå för vi ska ju upp tidigt imorgon.
Jag hoppas ni haft en bra söndag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0