Julklappar!!

Hej!!
Vi har sedan några år tillbaka bestämt att vi inte ska handla några julklappar till varandra, då vi är gamla nu och ekonomin inte alltid håller för vi är ju ändå en del i familjen. Men jag har i alla fall handlat lite julklappar till vår kusin som är snart 8år och så handlade jag en julklapp till min man :-) Ska låta honom öppna den på morgonen på julafton så kan han ha på sig den när vi ska gå bort och som ni säkert kan gissa så är det något klädesplagg :-D
 
Idag har vi inte gjort så hemskt mycket, vi gick iväg till affären och då promenerade vi hem till mina föräldrar och satte oss och drack kaffe och såg på tv, sen kom min syster dit och min morbror med hans dotter (min kusin). Vi snackade lite och sen körde vi hem. När vi kom hem så snackade jag med min lilla syster på skype och sen gjorde vi middag. Idag blev det spagetti och köttfärssås, mumsigt :-D
 
Nu sitter jag framför datorn lite och snart ska vi kanske se lite på tv eller spela kort, vi får se helt enkelt :-)
Hoppas ni haft en trevlig lördag och får en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram
Trackback
RSS 2.0