Fredag 6/12-2013

Hej! 
Då var det fredag igen. Idag jobbar jag på en förskola som jag var på i början av året, tror det var i slutet av januari så det var ett tag sen sist. Jag jobbar till klockan 16 idag och sen måste jag skynda mig hem och fixa mig för ikväll är det julbord som gäller i Malmö. Är inte jätte sugen på det men vad ska man göra. Martina ska komma förbi och hjälpa mig lite med håret, får se om deg bara blir en knut, orkar liksom inte fixa det en massa. 

Stormen Sven höll på när jag cyklade till jobbet imorse också, plus att det kom snö också och det vill jag inte. Men det dröjer inte länge till det kommer 😕 

Nu ska jag koppla av på resten av min rast. Ha en fortsatt trevlig fredag! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0