The Hunter!!

Go´Kväll!!
Då är även denna dagen snart passerad :-) Imorgon är det redan onsdag och då har jag en kort dag, ska bli skönt. Idag var det många barn och vi var bara 2 personal så det var fullrulle hela tiden, men vi fixade det bra.
Efter jobbet så såg jag lite på tv och käkade middag. Sen körde jag och Hannah iväg och handlade lite. Längtar till lönen i nästa vecka, men det gör väl typ alla haha :-D
 
Sitter och tänker lite på hur allt förändras så snabbt och hur personer förändras och ibland är det bara till det sämre. Tråkigt när personer blir annorlunda, men det visar väl bara vilka de egentligen är.
Nu ska jag snacka med min man och sen blir det sängen, imorgon börjar jag jobba kl 07 så det blir till att gå upp tidigt. Jag hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0