Måndag 29/4-2013

Hej på er godingar!
Allt bra med er? Jag mår bra. Just nu sitter jag på min rast på jobbet, är riktigt mätt, blev gulasch soppa idag till lunch, det var gott. 15 timmars barnen har precis gått hem så nu har vi inte så många kvar och de ligger ju och vilar så just nu är här lugnt och tyst, skönt! :-)

Efter jobbet idag så ska jag upp på gymmet och träna lite, blir eventuellt spinning och lite styrketräning, får se vad som lockar en :-) Vädret är fint idag. I förmiddags var det ganska grått och kallt för det blåste en del men sen precis innan vi gick in så kom solen fram och den är fortfarande framme.

Nu ska jag dricka mitt te. Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0