Måndag 22/4-2013

Hej!
Hur mår ni idag? Har ni överlevt helgen?
Min helg har varit bra. I lördags så var jag ju i Staffanstorp och sen var vi ute och firade en kompis på disko på kvällen/natten. Sen igår söndags så tog jag det bara lugnt, vilket också är väldigt skönt.
 
Idag så ska jag jobba mellan 09-15.30 och sen ska jag hem och ta det lugnt en stund och sen ska jag iväg på spinning ikväll. Känner inte riktigt för att köra Sh´bam, det är inte så roligt längre :-/  Just nu är det ganska kallt och grått därute, så jag hoppas att solen snart kikar fram. Jag hoppas ni får en bra dag, så hörs vi lite senare. Dock funkar inte blogg.se på mobilen så kan inte skriva mobilinlägg så ni får vänta till jag kommer hem.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0