Härliga Lördag!

Hej på er!
Idag ville jag sova ut för vi ska fira en kompis ikväll/natt som fyller år imorgon, så ville hon dra ut till Malmö idag istället. Det ska bli riktigt skoj och jag hoppas det kommer många människor och blir bra musik. Jag hoppas även att mina rygg och mina höfter inte blir för mycket problem så jag har mycket ont för det pallar jag inte med.
 
Men nu först under dagen så ska Hannah och jag dra iväg till vår pappas moster och tvätta hennes fönster. Det är ju riktigt nice väder idag med solsken. Dock kan man inte gå i t-shirt bara för det är lite förkallt än märkte jag :-)
Jag hoppas ni får en bra dag så hörs vi lite senare idag istället! :-)
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0