Come on baby let the good times role!

Hej!
Allt bra med er? Allt är bra här, bara lite trött men det är jag typ alltid. Dagen har gått bra och rullat på snabbt. Vi har ju en inskolning på jobb och mamman pratar inte svenska :-/ Då är det inte så lätt. Idag gick det bra iallafall. Jag hoppas att det blir fint väder imorgon igen så man kan vara ute då med.
 
Jag har börjat med något nytt, varje vecka ska jag skriva upp lite små mål som jag vill fixa och jag har redan börjat på de mål jag skrev för denna veckan så det är skönt. Blir tippen i helgen med andra ord :-) Hannah och jag ska även dra in till Malmö på loppisen och fixa lite mascara för min är helt slut och man ser ju inte ut som en människa utan hahaha. Sen kanske vi grillar med familjen, men det får vi se :-)
 
Nu ska jag fortsätta med att skära up kycklingen. Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0