All night long!!

Tjenixen Sixten!
Allt bra med er? Jag är på rättså bra humör och jag hoppas fortfarande att det kommer bli en superbra kväll med härligt folk och musik, hoppas det är den Djn som är så sjukt bra och verkligen kan musik och vad man ska spela. När det är han så börjar folket dansa vid 12 och sen är det full golv tills det stänger kl 04. Då är det en lyckad kväll. Annars brukar det vara riktigt segt och det startar inte förrän vid typ 00.30-01 att starta och då är det ganska sent.
 
Dagen har flytit på bra. Jag och min lilla syster och mamma begav oss iväg till Malmö till en loppis och kikade lite och sen ringde vi upp vår pappas moster och hörde om hon var hemma och ville ha lite besök och det ville hon :-D Hon bor i Staffanstorp så vi begav oss dit. Vi körde inom City Gross och handlade lite bullar så vi kunde fika lite och sen satt vi bara och snackade en massa. Mys med andra ord :-)
 
Nu håller Hannah på att fixa till mitt hår och sen ska jag plocka fram mina kläder. Det är alltid lika svårt att hitta rätt outfit för kvällen, men brukar köra på det jag tycker är bekvämt. Om ni går ut så får ni ha så kul och var försiktiga! Varannan vatten som dem brukar säga! ;-)
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0