------

Hej hej!
Dagen går på som vanligt. När jag skulle gå hem från jobbet så började det såklart regna hahaha, slår inte fel liksom. Dock har jag inga problem med regn, är ju bara vatten och det torkar sen. Jag har precis varit iväg med Hannah och min mamma i affären och handlat lite. Nu ska jag ta fram lite kläder och tvätta. 
Imorgon jobbar jag mellan 08-15 och sen är man ju ledig på onsdag, det ska bli så skönt. Imorgon är det ju valborg och vi ska grilla på kvällen härhemma och innan grillningen så ska jag upp på gymmet och köra IndoorWalking. Trulle på gymmet hade någon valborgs special så det ska bli trevligt. Han brukar ha jäkligt bra musik dessutom så det ser jag framemot.
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0