Starships!!

Nu är middagen uppäten och jag håller på att måla mina naglar, kom på att jag skulle duscha och fixa mitt hår så det var gjort till imorgon och känner nu att jag skulle gjort det innan jag målade naglarna :/ Jaja får göra det bästa av det nu och hoppas inte färgen går av. Sitter och läser Blondinbellas blogg och hennes fästmö har svarat på frågor och den sista frågan han svarade på var så sjuk. Jag förstår mig inte på hur folk ens orkar ställa såna frågor, är de helt pantade eller??
 
Nu kommer snart min älskling online så vi kan snacka sen ska jag bädda min säng, tvättade alla sängkläderna idag så det ska bli mysigt att gå till sängs idag. Jag hoppas ni har haft en trevlig lördag och till er som ska gå ut idag! Ta det lugnt!!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0