Söndag!

Hej!
Idag vaknade jag vid 10 tiden, ganska tidigt för att vara jag :-) Annars brukar jag sova till typ kl 13 på helgerna, men igår var vi ju inte ute på disko så jag kom i säng vid ca 00. Idag blir det en ganska lugn dag. Jag ska köra syster och hennes kille in till malmö och lämna honom sen ska jag och Hanzi käka lite mat därinne, ska bli trevligt.
Sen när jag kommer hem ikväll så får det bli att man tvättar, har en massa smuts tvätt nu som jag måte fixa, plus att det är dags att tvätta sängkläderna också.
 
Solen skiner härnere, riktigt skönt är det. Idag kommer min stora syster hem från Stockholm, ska se om hon har min "present", hon skulle fixa bild och en autograf på Dan Cohen till mig, hoppas hon lyckades fixa det :-)
Nu ska jag gå och fixa till mig lite. Hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0