kaaaallt!!!

Go´kväll!!!
Det har börjat bli så jäkla kallt ute nu, snart dags att börja använda jacka. Hela dagen har gått riktigt bra och rättså snabbt också. Idag så fick jag reda på att jag fick på fritids hela september ut så det är ju toppen. Får hoppas det blir lite på förmiddagen också på andra ställen.
Inatt ska lill kusinen sova över här. Innan vi lägger oss så ska vi snacka med min älskling och sen blir det sängen för jag är sjukt trött nu.
Imorgon ska vi åka till min äldsta syster och hälsa på, Frida och pappa ska sova över där i deras övernattnings hus, dock åker vi andra hem på kvällen igen.
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0