Träning!

Hej!
Jag vet att man inte ska träna när man är sjuk och att det är dåligt och hjärtat blir mer påfrestat osv osv. MEN idag blev jag sjukt tränings sugen och då var jag bara tvungen. Jag körde lite situps, rumpövningar och sen lite övningar med skivstången. Sen gick jag ut och gick en runda själv först och sen tog jag med hunden på samma runda. Anledningen till att jag tog honom efter min egen runda är för han stannar och nosar eller kissar var femte sekund och då kommer man inte upp i något tempo!
 
Förhoppningsvis så lyckas jag komma igång med träningen så som jag gjorde för ca 2 år sen, så framöver kommer ni nog få läsa om lite träning istället för detta vanliga snacket som jag tar upp :-D Ni kanske börjar tröttna på det??  ;-P Nu ska jag iallafall snacka med min älskling sen blir det sängen, jobb imorgon igen ju  :-)
 
Jag hoppas ni haft en bra tisdag. Ni får sova så gott när ni lägger er. Godnatt!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0